مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آبان 1397 ساعت 10:402018-11-20سياسي

ظریف منتقدان FATF را متهم به پولشویی نکرده است /ارقام پولشویی در کشور گسترده است


قائم مقام وزیر امور خارجه در واکنش به برخی از جوسازی های انجام شده علیه سخنان اخیر ظریف در مورد پولشویی در کشور گفت: مگر اعلام مبارزه با مفسدین اقتصادی و ارقام بزرگ کشف شده از این افراد حکایت از شبکه های بزرگ فساد مالی درکشور نمی کند؟
 حال چگونه از .

- ظریف منتقدان FATF را متهم به پولشویی نکرده است /ارقام پولشویی در کشور گسترده است قائم مقام وزیر امور خارجه در واکنش به برخی از جوسازی های انجام شده علیه سخنان اخیر ظریف در مورد پولشویی در کشور گفت: مگر اعلام مبارزه با مفسدین اقتصادی و ارقام بزرگ کشف شده از این افراد حکایت از شبکه های بزرگ فساد مالی درکشور نمی کند؟ حال چگونه از بیان اظهارات در این خصوص به عنوان تضعیف نظام یاد نمی شود اما از بیان یک موضوع بدیهی توسط اقای ظریف برخی آشفته می شوند .

مرتضی سرمدی در گفت وگو با ایسنا با دفاع از اظهارات وزیر امور خارجه کشورمان مبنی بر وجود فسادی به نام پولشویی در کشور و اهمیت مبارزه با آن گفت : آقای ظریف به هیچ وجه نظام و یا نهادی را به پولشویی متهم نکرده است بلکه عنوان داشته است که با توجه به ارقام بالای پولشویی در کشور هیچ استبعادی ندارد که بخشی از آن برای فضا سازی جهت مخالفت با قوانین ، تدابیر و اقداماتی که علیه پولشویی در جریان است به کار گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظریف منتقدان FATF را متهم به پولشویی نکرده است /ارقام پولشویی در کشور گسترده است

ظریف منتقدان FATF را متهم به پولشویی نکرده است /ارقام پولشویی در کشور گسترده است